Hadde den kosligste dagen i dag, på lenge! Og jeg har hatt det fint de siste ukene....Sier vel litt.

Var nemlig i Askim for å besøke fetteren min og kjæresten hans som nettopp har fått en liten gutt!
10 dager gammel er han ♥ Har blitt helt verpesjuk jeg.....

Jeg har alltid likt babyer, men har aldri fått muligheten til å holde en så liten en før, så dette var stort! Gleder meg sånn til det blir MIN tur :-)

Så nydelig og så perfekt ♥

Får se han igjen på julaften, og jeg gleder meg selvfølgelig allerede!

Tenk at jeg har glemt å legge ut favorittbildene fra da jeg var i Skottland i Juli?!

Favoritten ^^

Alltid moro å leke seg med såpebobler!

Jeg feiret bursdagen min på lørdag, sammen med en venninne som også ble 22 år, 26. august!
Vi ble 14 stk og det var akkurat passe :) Dro ut på Fridays etterpå og danset endel!

Ps. Hvis det er noen av dere som ikke har lyst til å ha bildet deres ute her, så si ifra så fjerner jeg det ;)

Cupcakes fra Olea's Cupcakes

Sjokoladekake som mamma hadde bakt! Verdens beste ♥

Været var perfekt

Drinkebordet vårt

Fine venninner

Anja's forsøk på å poppe popcorn! Haha

Da er det på tide med nye Tunisia bilder syns jeg!

Mamma tok bilde akkurat da en bølge traff meg!

Herlig strand <3

Meg på KAMELEN!! Skikkelig lekker i turisthatt og bikini du.... Men jeg skulle egentlig bare spørre mannen hva det kostet for en tur, og da ba han meg bare sette meg på med engang! Ropte høøøyt på at mamma måtte finne fram kameraet! Haha.
Jeg sa til meg selv at jeg IKKE skulle ri på en kamel nede i Tunisia, fordi jeg rett og slett synes synd på dem! Men det så ut til at denne hadde det fint, også syns jeg det var litt synd å gå glipp av den muligheten når jeg først var der nede..... Det var litt skummelt og ganske langt ned! haha, iallefall for meg som ikke er så veldig glad i høyder.

Sentido armbånd som vi fikk første dagen, for å vise at vi tilhørte hotellet! Turkis smykke som vi kjøpte på stranda, klarte ikke å si nei vettu!! også fikk mamma et gratis armbånd en dag som jeg selvfølgelig fikk hehe

Åh jeg er så flink til å ta bilde om kvelden altså!

Der ja, det var litt bedre det

Firfisle henna tattoveringen min. Hun måtte først tegne på med rødt under

Bassengområdet på kvelden

Spiste på en asiatisk restaurant på hotellet, supergod sushi!

Desserten. YEAH

Her ser dere vel at vi fikk med det fine bassenglyset i bagrunnen ikke sant? Herregud så flinke vi er til å ta bilder!

And again!

Fine kattene fikk pupp av moren sin

Den andre henna tattoveringen min!

På tide å dra hjem igjen etter en super uke

Byebye Tunisia!

Her kommer fler bilder fra den flotte turen vår!

Her var vi inne i en teppebutikk. Tok visst flere måneder og ofte flere ÅR før mange av disse teppene var ferdige! Mannen til venstre tok oss med opp i annen etg. der vi fikk kaffe og te. Også prøvde de selvfølgelig å selge tepper til oss....satt der sikkert i 20-25 min for å se på alle mulige tepper de hadde. De var utrolig fine! Men vi trengte virkelig ikke noe og hadde heller ikke så veldig mye penger med oss.....Man merket godt at de ble litt irriterte da vi ikke kjøpte noe!

Og selgerne der nede var litt skumle. Det gikk ikke an å se på noe uten at de bad oss komme inn i butikken for å se hva mer de hadde, og han ene tok til og med tak i meg, og selvfølgelig, de hadde alle SPECIAL PRICE! Just for us....hehe.

På hotellet bodde det rundt 9-10 katter. Utrolig nydelige! Folk (inkludert oss) matet dem under frokosten og snackstiden. De var så sultne stakars!

Utsikten fra rommet vårt

Nydusjet og klar for middag!

Mamma <3

En av de tre restaurantene på hotellet. Spiste her 6 av 7 dager. Man fikk spise en dag i uken på en av de andre restaurantene. Her hadde de absolutt ALT!

Småkaker. Mmmmmmm! Ble endel av disse ja huff

Rommet vårt. Helt greit!

Et av bassengene

Nydelige kattungene

Tigging under frokostbordet! Tok alltid med meg masse ost for å mate de!

Da er jeg tilbake igjen i kjære Norge! Det føles ut som om jeg har vært lenger borte enn bare 1 uke!

Jeg skrev jo at jeg var LITT nervøs for å reise til Tunisia pga alle reglene men det var bare tull. Det gikk jo kjempefint! Hotellet sto til forventningene og ikke minst stranda!! NYDELIG! Helt perfekt strand, akkurat slik jeg hadde sett etter da vi prøvde å finne sommerferien vår.

Jeg har ridd på en KAMEL, fått henna tattoveringer, spist masssssssse mat, solt meg, blitt VELDIG solbrent, vært på piratbåt, spist is, spist masse vannmelon, snakket med innpåslitne selgere (de var overalt på stranda) og snakket med noen innpåslitne tunisiske menn. DE GIR SEG IKKE! Alt i alt, en super ferie!

Men hele ferien begynte med forsinkelser. Flyet vårt skulle ha gått 18.10 på søndag, istedenfor gikk det 00.00! Så nå kan man si at vi kjenner Gardermoen ut og inn! Da vi endelig hadde fått boardet og satt klar til å kjøre av rullebanen, bestemte flyet seg for å kjøre tilbake igjen til gaten. Da fikk vi vite at det var noe galt med beinet til en av flyvertinnene, så da måtte vi vente enda 2 TIMER INNE i flyet på at en ny skulle komme og ta over!!! Det var ikke mye moro, men hva kunne vi gjøre?

ENDELIG var vi fremme i Tunisa. Klokka 06.00 norsk tid.

STRANDA <3

Nydelig ikke sant? Her var klokka rundt 7.30, vi gikk ned til stranda rett etter vi hadde kommet til hotellet.

Det kommer fler bilder! Har bare endel å gjøre her hjemme først, huset ser ikke ut etter å ha forlatt det i bare én ukes tid til to menn! Også må jeg selvfølgelig pakke ut. Kom hjem 5 i dag morres, sov til ganske sent så har ikke fått gjort mye hittil. Også skal jeg visst lese igjennom rundt 500 bloglovin innlegg...JUHU!

Sjekk ut dette kule sushi-stedet. Japan style! YO-sushi het det.

Utrolig moro å følge med på båndet, for så å plukke ut det man selv vil prøve ut

Dette var såååå digg! Japanske pannekaker med fyll, mmmmmmm!

Når man skulle betale, trykket man bare på en knapp slik at de som jobbet der kom. Så skrev de opp hvilke farger vi hadde spist av (lilla, orange, gul osv) så summerte de det opp i kassa! Skulle hatt noe slikt i Oslo.

Skulptur som viser Glasgow

BESTE! Caramel frappuccino.

Dette var etter massasjen vi hadde fått, det så ut som jeg nettopp hadde våknet.

Tilbake til Perth;

Spiste frokost her nesten hver morgen. Stamstedet vårt. Cupcakes heter det! Herlig navn

Bestiller det samme hver eneste gang, verdens beste B.L.T!

Rick kjøpte seg leketattovering, du bare drar den over armen og tata! Ble faktisk utrolig kult syns jeg. Det  var bare for å se hvordan det hadde sett ut :)

Vi kjøpte oss en fotball og hadde det moro med den resten av dagen! Ble LITT trening på meg da iallefall...

Så bestemte vi oss får å sparke fotballen ut i elven, for å se hvor den ble av!

Så dro jeg med meg Rick til Glasgow, som ligger en times tid unna Perth. Der hadde jeg spandert én natt på Radisson Sas OG massasje dagen etterpå! Iiiiih <3

Buchanan Street, som er ei av handlegatene i Glasgow. Der finner man nesten alt! Jeg fant visst LITT for mye i Glasgow, og shoppet for flere tusen kroner....ææææ!

Starbucks!! Hadde lengtet etter å dra dit igjen, og joda, det ble noen turer for å si det sånn :)

Senere gikk vi for å spise på en italiensk restaurant.

Vi fikk fritert agurk!! Var faktisk ganske godt

Hotellmaten var dessverre ikke noe å skryte av. Sandwichen smakte lite godt....

Utsikten fra vinduet vårt

Og selve hotellet! Elsker designet. Veldig spesielt. Superfint inne der også, kan absolutt anbefales :)

Kommer fler bilder i morgen!

Jeg vet det fort kan bli litt mange og kanskje uinteressante bilder hvis jeg bare ramser opp alle bildene her, på én gang! Så jeg tror jeg deler de opp litt. Fint for meg, og fint for dere!

Kjøpte vin og blomster til besteforeldrene til Rick - en stor takk for at jeg har fått sove over der!

Den lille søte stuen deres! Det er slik alle stuer i Storbritannia stort sett ser ut.

La meg bare si det slik at vi fikk ca 1 1/2 dag, med SOL! På ei uke. ELENDIG!! Jeg hadde tatt med meg 4 kjoler, shorts og fine sandaler. Jadda..........

Perth er en liten by! Iallefall for meg som kommer fra store O. Rett over brua der til høyre bor besteforeldrene til Rick. Og 500 meter lenger opp gata bor han :)

Det er så vakkert der! Syns dere ikke?

Vi gikk til andedammen. Mange ender og svaner der. Mange av endene begynte faktisk å KRANGLE! Vi skjønte lite hvorfor. To-tre stykker dro ei and ned i vannet og var virkelig slemme mot den! Og deretter fôr de opp på land, mens den ene anden LØP etter den andre over gresset og gata..... Weird!! Men så skjønte vi hvorfor tilsutt!

Pga disse søte andeungene!! De hadde visst bare prøvd å beskytte ungene sine. Forståelig nok! Men de var virkelig brutale....

MUMMMSSS!

Min finfine nye neglelakk, jeg elsker den!

Pus satte seg like godt inni den nye hylla mi han! Skal få tatt noen ordentlig bilder av den snart, er bare ikke helt ferdig med å dekorere hele enda :)

Jeg har passet på mamma sine fugler siden onsdag og i morgen skal de hjem igjen! Fly og Sky heter de ;) haha. Det er litt koslig å ha de her men herregud som de bråker til tider, tar HELT av!

Lille Sara som dere sikkert kjenner igjen nå!

Og ja, jeg var på Elixia i dag og vet dere hvem jeg så der? Atle Antonsen! Haha. Hadde absolutt ikke forventet å se han der. Han trente med personlig trener, moro det :)

Lille Sara'n min! Hehe. Har testet ut det nye kamera og det er SÅ morsomt å ta bilder nå!! Det er bare det å finne noe å ta bilde av da. Har tatt litt av alt jeg haha. Men herregud så kjedelig det er å lese boka som fulgte med kameraet.... Jeg har ikke så stor tålmodighet jeg! Er fortsatt noen ting jeg ikke skjønner... Men det skal jeg nok finne ut av!

Skikkelig random. Men jeg syns det er så gøy at det kommer såpass klart ut og at man kan se detaljer!

Kommer til å bli mange bilder av Sara fremover :)