Hadde den kosligste dagen i dag, p lenge! Og jeg har hatt det fint de siste ukene....Sier vel litt.

Var nemlig i Askim for beske fetteren min og kjresten hans som nettopp har ftt en liten gutt!
10 dager gammel er han ♥ Har blitt helt verpesjuk jeg.....

Jeg har alltid likt babyer, men har aldri ftt muligheten til holde en s liten en fr, s dette var stort! Gleder meg snn til det blir MIN tur :-)

S nydelig og s perfekt ♥

Fr se han igjen p julaften, og jeg gleder meg selvflgelig allerede!

Tenk at jeg har glemt legge ut favorittbildene fra da jeg var i Skottland i Juli?!

Favoritten ^^

Alltid moro leke seg med spebobler!

Jeg feiret bursdagen min p lrdag, sammen med en venninne som ogs ble 22 r, 26. august!
Vi ble 14 stk og det var akkurat passe :) Dro ut p Fridays etterp og danset endel!

Ps. Hvis det er noen av dere som ikke har lyst til ha bildet deres ute her, s si ifra s fjerner jeg det ;)

Cupcakes fra Olea's Cupcakes

Sjokoladekake som mamma hadde bakt! Verdens beste ♥

Vret var perfekt

Drinkebordet vrt

Fine venninner

Anja's forsk p poppe popcorn! Haha

Da er det p tide med nye Tunisia bilder syns jeg!

Mamma tok bilde akkurat da en blge traff meg!

Herlig strand <3

Meg p KAMELEN!! Skikkelig lekker i turisthatt og bikini du.... Men jeg skulle egentlig bare sprre mannen hva det kostet for en tur, og da ba han meg bare sette meg p med engang! Ropte hyt p at mamma mtte finne fram kameraet! Haha.
Jeg sa til meg selv at jeg IKKE skulle ri p en kamel nede i Tunisia, fordi jeg rett og slett synes synd p dem! Men det s ut til at denne hadde det fint, ogs syns jeg det var litt synd g glipp av den muligheten nr jeg frst var der nede..... Det var litt skummelt og ganske langt ned! haha, iallefall for meg som ikke er s veldig glad i hyder.

Sentido armbnd som vi fikk frste dagen, for vise at vi tilhrte hotellet! Turkis smykke som vi kjpte p stranda, klarte ikke si nei vettu!! ogs fikk mamma et gratis armbnd en dag som jeg selvflgelig fikk hehe

h jeg er s flink til ta bilde om kvelden alts!

Der ja, det var litt bedre det

Firfisle henna tattoveringen min. Hun mtte frst tegne p med rdt under

Bassengomrdet p kvelden

Spiste p en asiatisk restaurant p hotellet, supergod sushi!

Desserten. YEAH

Her ser dere vel at vi fikk med det fine bassenglyset i bagrunnen ikke sant? Herregud s flinke vi er til ta bilder!

And again!

Fine kattene fikk pupp av moren sin

Den andre henna tattoveringen min!

P tide dra hjem igjen etter en super uke

Byebye Tunisia!

Her kommer fler bilder fra den flotte turen vr!

Her var vi inne i en teppebutikk. Tok visst flere mneder og ofte flere R fr mange av disse teppene var ferdige! Mannen til venstre tok oss med opp i annen etg. der vi fikk kaffe og te. Ogs prvde de selvflgelig selge tepper til oss....satt der sikkert i 20-25 min for se p alle mulige tepper de hadde. De var utrolig fine! Men vi trengte virkelig ikke noe og hadde heller ikke s veldig mye penger med oss.....Man merket godt at de ble litt irriterte da vi ikke kjpte noe!

Og selgerne der nede var litt skumle. Det gikk ikke an se p noe uten at de bad oss komme inn i butikken for se hva mer de hadde, og han ene tok til og med tak i meg, og selvflgelig, de hadde alle SPECIAL PRICE! Just for us....hehe.

P hotellet bodde det rundt 9-10 katter. Utrolig nydelige! Folk (inkludert oss) matet dem under frokosten og snackstiden. De var s sultne stakars!

Utsikten fra rommet vrt

Nydusjet og klar for middag!

Mamma <3

En av de tre restaurantene p hotellet. Spiste her 6 av 7 dager. Man fikk spise en dag i uken p en av de andre restaurantene. Her hadde de absolutt ALT!

Smkaker. Mmmmmmm! Ble endel av disse ja huff

Rommet vrt. Helt greit!

Et av bassengene

Nydelige kattungene

Tigging under frokostbordet! Tok alltid med meg masse ost for mate de!

Da er jeg tilbake igjen i kjre Norge! Det fles ut som om jeg har vrt lenger borte enn bare 1 uke!

Jeg skrev jo at jeg var LITT nervs for reise til Tunisia pga alle reglene men det var bare tull. Det gikk jo kjempefint! Hotellet sto til forventningene og ikke minst stranda!! NYDELIG! Helt perfekt strand, akkurat slik jeg hadde sett etter da vi prvde finne sommerferien vr.

Jeg har ridd p en KAMEL, ftt henna tattoveringer, spist masssssssse mat, solt meg, blitt VELDIG solbrent, vrt p piratbt, spist is, spist masse vannmelon, snakket med innpslitne selgere (de var overalt p stranda) og snakket med noen innpslitne tunisiske menn. DE GIR SEG IKKE! Alt i alt, en super ferie!

Men hele ferien begynte med forsinkelser. Flyet vrt skulle ha gtt 18.10 p sndag, istedenfor gikk det 00.00! S n kan man si at vi kjenner Gardermoen ut og inn! Da vi endelig hadde ftt boardet og satt klar til kjre av rullebanen, bestemte flyet seg for kjre tilbake igjen til gaten. Da fikk vi vite at det var noe galt med beinet til en av flyvertinnene, s da mtte vi vente enda 2 TIMER INNE i flyet p at en ny skulle komme og ta over!!! Det var ikke mye moro, men hva kunne vi gjre?

ENDELIG var vi fremme i Tunisa. Klokka 06.00 norsk tid.

STRANDA <3

Nydelig ikke sant? Her var klokka rundt 7.30, vi gikk ned til stranda rett etter vi hadde kommet til hotellet.

Det kommer fler bilder! Har bare endel gjre her hjemme frst, huset ser ikke ut etter ha forlatt det i bare n ukes tid til to menn! Ogs m jeg selvflgelig pakke ut. Kom hjem 5 i dag morres, sov til ganske sent s har ikke ftt gjort mye hittil. Ogs skal jeg visst lese igjennom rundt 500 bloglovin innlegg...JUHU!

Sjekk ut dette kule sushi-stedet. Japan style! YO-sushi het det.

Utrolig moro flge med p bndet, for s plukke ut det man selv vil prve ut

Dette var s digg! Japanske pannekaker med fyll, mmmmmmm!

Nr man skulle betale, trykket man bare p en knapp slik at de som jobbet der kom. S skrev de opp hvilke farger vi hadde spist av (lilla, orange, gul osv) s summerte de det opp i kassa! Skulle hatt noe slikt i Oslo.

Skulptur som viser Glasgow

BESTE! Caramel frappuccino.

Dette var etter massasjen vi hadde ftt, det s ut som jeg nettopp hadde vknet.

Tilbake til Perth;

Spiste frokost her nesten hver morgen. Stamstedet vrt. Cupcakes heter det! Herlig navn

Bestiller det samme hver eneste gang, verdens beste B.L.T!

Rick kjpte seg leketattovering, du bare drar den over armen og tata! Ble faktisk utrolig kult syns jeg. Det var bare for se hvordan det hadde sett ut :)

Vi kjpte oss en fotball og hadde det moro med den resten av dagen! Ble LITT trening p meg da iallefall...

S bestemte vi oss fr sparke fotballen ut i elven, for se hvor den ble av!

S dro jeg med meg Rick til Glasgow, som ligger en times tid unna Perth. Der hadde jeg spandert n natt p Radisson Sas OG massasje dagen etterp! Iiiiih <3

Buchanan Street, som er ei av handlegatene i Glasgow. Der finner man nesten alt! Jeg fant visst LITT for mye i Glasgow, og shoppet for flere tusen kroner....!

Starbucks!! Hadde lengtet etter dra dit igjen, og joda, det ble noen turer for si det snn :)

Senere gikk vi for spise p en italiensk restaurant.

Vi fikk fritert agurk!! Var faktisk ganske godt

Hotellmaten var dessverre ikke noe skryte av. Sandwichen smakte lite godt....

Utsikten fra vinduet vrt

Og selve hotellet! Elsker designet. Veldig spesielt. Superfint inne der ogs, kan absolutt anbefales :)

Kommer fler bilder i morgen!

Jeg vet det fort kan bli litt mange og kanskje uinteressante bilder hvis jeg bare ramser opp alle bildene her, p n gang! S jeg tror jeg deler de opp litt. Fint for meg, og fint for dere!

Kjpte vin og blomster til besteforeldrene til Rick - en stor takk for at jeg har ftt sove over der!

Den lille ste stuen deres! Det er slik alle stuer i Storbritannia stort sett ser ut.

La meg bare si det slik at vi fikk ca 1 1/2 dag, med SOL! P ei uke. ELENDIG!! Jeg hadde tatt med meg 4 kjoler, shorts og fine sandaler. Jadda..........

Perth er en liten by! Iallefall for meg som kommer fra store O. Rett over brua der til hyre bor besteforeldrene til Rick. Og 500 meter lenger opp gata bor han :)

Det er s vakkert der! Syns dere ikke?

Vi gikk til andedammen. Mange ender og svaner der. Mange av endene begynte faktisk KRANGLE! Vi skjnte lite hvorfor. To-tre stykker dro ei and ned i vannet og var virkelig slemme mot den! Og deretter fr de opp p land, mens den ene anden LP etter den andre over gresset og gata..... Weird!! Men s skjnte vi hvorfor tilsutt!

Pga disse ste andeungene!! De hadde visst bare prvd beskytte ungene sine. Forstelig nok! Men de var virkelig brutale....

MUMMMSSS!

Min finfine nye neglelakk, jeg elsker den!

Pus satte seg like godt inni den nye hylla mi han! Skal f tatt noen ordentlig bilder av den snart, er bare ikke helt ferdig med dekorere hele enda :)

Jeg har passet p mamma sine fugler siden onsdag og i morgen skal de hjem igjen! Fly og Sky heter de ;) haha. Det er litt koslig ha de her men herregud som de brker til tider, tar HELT av!

Lille Sara som dere sikkert kjenner igjen n!

Og ja, jeg var p Elixia i dag og vet dere hvem jeg s der? Atle Antonsen! Haha. Hadde absolutt ikke forventet se han der. Han trente med personlig trener, moro det :)

Lille Sara'n min! Hehe. Har testet ut det nye kamera og det er S morsomt ta bilder n!! Det er bare det finne noe ta bilde av da. Har tatt litt av alt jeg haha. Men herregud s kjedelig det er lese boka som fulgte med kameraet.... Jeg har ikke s stor tlmodighet jeg! Er fortsatt noen ting jeg ikke skjnner... Men det skal jeg nok finne ut av!

Skikkelig random. Men jeg syns det er s gy at det kommer spass klart ut og at man kan se detaljer!

Kommer til bli mange bilder av Sara fremover :)