Eller sveler, lapper. Kall det hva dere vil!

Veldig enkel oppskrift.

Tok 3 egg, 75 gram hvetemel, 3 SS sukrin, 5 SS Kefir og 1 ts natron.







P toppen har jeg brukt blbrsyltety, banan og den nye philadelphia typen med sjokolade! Yummmmyyy




Har ftt tilbake lysten til blogge igjen jeg, tror jeg. Men bare bittelitt alts ;) Greit ha bloggen iallefall, kommer ikke til slette den. Veldig moro g tilbake i tid og se hva jeg gjorde i fjor osv :))

I gr leste jeg Carolines/Fotballfrues blogg og kom over en iskaffe oppskrift! Og den kunne virkelig ikke ha kommet p et bedre tidspunkt. Om sommeren er det en av favorittdrinkene mine, og jeg har cravet det nesten hele uka i denne sommervarmen. S i dag fikk jeg handlet inn alt jeg trengte og prvde meg frem, og den ble super god! :D









Tenkte dele oppskriften med dere her, dette er alts Fotballfrues oppskrift :)

Du trenger:

3 dl. kokosmelk

2 dl. helmelk

1 dl. flte

2 ss kesam (dette droppet jeg)

2 ss sukrin+eller 4 ss vanlig sukrin

4. doble espresso (eller gjr som meg, ta 5-6 sm kopper sterk vanlig kaffe)

Isbiter

S er det bare mikse alt sammen i blenderen, toppe med masse isbiter og NYT! Veldig, veldig god og veldig mettenes!




Jeg fler nesten at bloggen har blitt en MATblogg. Bare sjekk ut de siste innleggene mine! Mat, mat og atter mat. Men s er jeg jo kanskje i overkant interessert i mat da........... Pytt pytt.

Har endelig prvd meg p lage quesedilla's og HERREGUD, hvorfor har jeg ikke gjort det fr?! Sinnsykt digg.



Du trenger tortilla wraps.



Steker kyllingfilet i sm biter. Legger p ost p HALVE tortillaen, tar deretter p chunky salsa p halve, litt paprika og enda litt ost. Bretter over den andre halve delen



Og steker dem til osten har smeltet.



Legg p en god dsj med creme fraice/lettrmme/RMME for de som vil det, og guacemole <3 og NYT!















Ble hjemmelaget pizza p meg i dag. Faktisk min aller frste som jeg har laget helt selv! Ja, utenom deigen da, den kjpte jeg ferdig.....hehe.

Det smakte nyydelig, fikk t.o.m. en melding fra pappa om at den var god! DET er koslig hre det. Elsker lage mat nr jeg er alene hjemme.

Idag var den siste jobbdagen for meg denne uka, i morgen skal jeg nemlig noe veldig, veldig gy. Noe jeg har ventet p over i en mned n faktisk! Det bli s deilig....ahhhh. Skal vie et eget innlegg til det etterp eller i morgen tenker jeg :) woho!

Nu er det Paradise tid. Og serist, klarer ikke falskheten til Victoria lenger...blir KVALM! Yeah, yeah, det er et spill, men man skal da sren meg OPPFRE seg!



N brer det av til trening, men frst m man jo spise. Og da gjelder det ikke spise alt for mye for da blir du s tung og stinn! Ogs m man passe p f i seg karbohydrater s man yter bedre. Jeg har testet ut det ikke spise noe srlig med karbohydrater fr trening og f i seg en fin dose med det fr man trener og jeg kjente det VELDIG godt p kroppen min. Jeg orket absolutt ikke like mye og p slutten av treningen s flte jeg meg kvalm, svimmel og drlig.... Og slik skal det alts ikke vre.

Derfor er smoothie fr en treningskt bra f i seg.

Jeg pleier som regel bruke det samme hver gang men det finnes jo uttalige forskjellige kombinasjoner der ute!


Her glemte jeg ta bilde av kornet. Banan + korn er kjempe viktig ingredienser. Jeg pleier kjpe inn en del bananer for deretter kutte de opp og fryse de ned. Dermed har jeg alltid banan tilgjengelig, for de blir s fort brune og fle nr de bare ligger der!



Antioksidanter






Tada! All done!






Jeg har brukt vegetarhamburgere! Merket er "Hlsans kk". Fes kjpt i helseforretninger, Meny og SmartClub.

Her brukte jeg ett hamburgerbrd i stedenfor to! Sparer mange kalorier p det.

Thousand Island Light istedenfor vanlig, MYE sunnere og smaker akkurat likt!

Skrelte gulrtter istenfor pommes frites. Det metter mye :)

Kunne du tenkt deg prve dette en gang? Eller kanskje du allerede gjr det?